Na vozidle bylo upraveno přizvednutí náprav o 200 mm pomocí snížení úchytů zadního pera zadní nápravy. Toto snížení bylo provedeno na přední i zadní straně pera tak, aby byla zachována originální souběžnost pera vůči vozovce. Dále bylo pero podloženo o 40 mm podložkou v místě střetu pera a nápravy. Pero bylo i zesíleno, pomocí přidání jednoho listu. Zadní náprava byla v místě úchytu zesílena způsobem, který navrhuje společnost VCA s.r.o., pro případ rozšíření nápravy pomocí rozšiřovací podložky 120 mm. Toto rozšíření je spočítáno zátěžově na nápravu, která nese až 3500 kg. V našem případě se jedná o nápravu s možnou zátěží 2250 kg.
Přední náprava byla konstrukčně snížena stejně jako zadní o 200 mm. Toto snížení bylo dosaženo úpravou nápravnice. Úpravou rozumíme rozřezání a dovaření stojek v délce 200 mm ve stejné síle.
K nápravnici jsou přidány přední a zadní tzv. zavětrovací vzpěry, které případnou brzdnou sílu přenesou dál k šasi.
Na tlumiče přední bylo namontováno pružení s podložkami a pružinou jako sada. Přední tlumiče byly nadstaveny o 200 mm.
Po stranách je k ramenům přiděláno vzduchové odpružení pro zesílení tlumícího odporu v terénu. Toto vzduchové odpružení je provedeno i na zadní nápravě.
Přední náprava je poté rozšířena stejnými podložkami, jak zadní náprava.
Zátěž na přední nápravu = 1650 kg.
Do přední nápravy byl vložen originální diferenciál Mercedes, který se dodává do vozidel Mercedes-Benz Sprinter.
Poloosy a náboje jsou originální součástky dodané Mercedesem.
Vozidlo je vybaveno okruhem pro stlačený vzduch pro vzduchové měchy v nápravách a pro případ dofuku pneu, případně jiného využití stlačeného vzduchu ve vozidle. Výstupní rychlospojky jsou i u předních nástupních dveří ve vozidle. Provozní tlak v okruhu se udržuje od 5,5 do 7,7 BAR. Toto zabezpečuje elektrický kompresor umístěný pod sedadly spolujezdce. Ovládaní funkcí je tvořeno elektricky pomocí tlačítek na palubní desce.
Na vozidle jsou ráfky Black Rhino 17x8 J. Pneumatiky LT 285/70 R17 121 / 118 S.
Vozidlo je ze spodní části opatřeno nerezovým rámem pro ochranu podvozku před střetem s terénem. Rám je přivařený k šasi. Tvoří pevnou ochranu a je nejnižším bodem na vozidle.
Z boční strany jsou na vozidle vytvořeny blatníky a nášlapné prahy z nerezové ocely. Prahy jsou jeklové a jsou vysunuté 180 mm ze stávající šířky vozidla. V těchto nášlapech jsou integrovány boční poziční světla s LED. Z toho důvodu je na vozidle i změna bočních zrcátek za zrcátka pro šířku vozidla 2,4m. Boční blinkr byl z důvodu přizvednutí vozidla umístěn na přední blatník. Ochranný boční rám se táhne až dozadu k tažnému zařízení. Tvoří se tím i nástupní práh vzadu.
Na vozidle je namontováno nově i tažné zařízení 3500kg.
Střecha je opatřena předním a zadním rámem, který slouží primárně jako nosiče světel pozičních a pracovních. Zadní rám je současně i tzv. podpěra pro náklad umístěný na střeše. Střecha je vybavena i tzv. zahrádkou pro upevnění nákladů (trubek a jeklů) s délkou až 6m.
Přední část je vybavena předním ochranným rámem, který se táhne až k přední nápravnici. V rámu je integrované přední pracovní světlo.
V předním nárazníku je vmontovaný naviják o tažné síle 4,1 t. Naviják je skryt po RZ a v případě potřeby je možné vyklopení RZ, kde toto vyklopení slouží i pro nášlap do 150 kg pro případ servisu motoru, nebo jiné činnosti vyžadující přístup k motorové části vozidla.
Na vozidle došlo i ke změně barvy.
Uvnitř zadního prostoru se znatelně zvětšila nákladová plocha, protože jsme odstranili vnitřní podběhy. Nyní je možné dát dvě palety vedle sebe kdekoliv v nákladovém prostoru.
Prostor řidiče a zadní nákladový prostor je rozdělen příčkou z hliníkových profilů, která má větší pevnost a odolnost vůči nárazům. V této příčce je také integrované otevíratelné okno.
Interiér je také komplet nasvícen LED osvětlením.
Tento vůz je ideální platforma pro obytná, terénní a pracovní vozidla, která musí operovat v náročném terénu. Brodivost vozu je 900 mm s možností vypnutí a opětovného nastartování motoru.
Demo vozidlo bude k zapůjčení pro vážné zájemce, kteří by si přáli podobnou přípravu jejich vozidla v tomto duchu.